.no

ASKØY SENTER

GRASROTANDELEN

ABK Org. Nr. : 984 617 445

Registrer ditt spillerkort på Askøy Badmintonklubb!

Grasrotandelen hva er det?

1. mars 2009 får alle som spiller Norsk Tippings spill, mulighet til å velge et idrettslag eller forening som skal få inntil 5 prosent av spillinnsatsen. Dette er en god mulighet for Askøy Badmintonklubb til å skaffe seg ekstra midler til aktivitet.

Askøy Badmintonklubb -medlemmer og sympatisører må selvfølgelig velge Askøy Badmintonklubb !

Reduseres gevinsten min?

Nei, premien din blir like stor – uansett om du benytter deg av Grasrotandelen eller ikke. Grasrotandelen gjelder på alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra Flax og Extra.

Hvordan får jeg registrert Askøy Badmintonklubb som mottaker av min Grasrotandel?

Spillerkortet til Norsk Tipping er selve nøkkelen til Grasrotandelen. Du må altså spille registrert for å kunne gi inntil fem prosent av innsatsen din Askøy Badmintonklubb . Dette blir registrert på deg som spiller. Dermed sikrer du at Askøy Badmintonklubb blir støttet hver gang du spiller – selvfølgelig uten at det går på bekostning av innsatsen din eller premien din. Grasrotandelen gjelder på alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra Flax og Extra.

• Du kan gjøre det direkte i tippedisken hos kommisjonæren, på Internett, på mobilen og på spillterminalene. Da søker du opp Askøy Badmintonklubb , og aktiverer Askøy Badmintonklubb som grasrotmottaker av innsatsen din

• Du kan oppgi Askøy Badmintonklubb s organisasjonsnummeret                     984 617 445 hos kommisjonæren, eller taste det inn om du bruker noen av de elektroniske spillmulighetene.

• Du kan også søke fram Askøy Badmintonklubb i ditt hjerte på norsk-tipping.no. Der skriver du ut en egen blankett med strekkode på. Denne tar du så med deg til en kommisjonær for registrering, og dermed sørger du for at det drypper litt på Askøy Badmintonklubb hver gang du leverer en Lotto-kupong eller et annet spill hos Norsk Tipping.

Når kan jeg tidligst registrere meg?

Grasrotandelen lanseres 1. mars 2009, men Askøy Badmintonklubb vil få andelen av innsatsen du har gjort også i tiden mellom 11. januar og 1. mars 2009. (Forutsatt at Askøy Badmintonklubb er det første laget som registreres på spillerkortet ditt).